Lååångtråkig dag

2008-08-25 / 21:10:58

Hejsan hoppsan!
Visst va de en fin bild =)
Tagen av Erik Nygren eriknygren.com Där finns även bilder från carlstad car meet och massa andra fina kort som han tagit.
Denna dagen har vart låndragen och tråkig. Inte gjort ett smack mer än å passat JUlia som i stort sett sköter sej helt själv. Hon sov här i natt och de blev inte så illa som vi först trodde. Hon låg så snällt i sängen så =)
Pimpen börjar helt klart bli sej själv igen, om inte ännu mer livlig =) Han busar och skruttar runt som tusan.
Vi har idag instalerat Mozilla Firefox till vår dator då det andra internetet kopplade ifrån hela tiden. Tycker faktiskt att firefox verkar vara bättre. Både utseende mässigt och funktionellt. Blir nog att instalera de på min nya dator sen åxå.
Hoppas den nya datorn kommer snart. Vill ju se hur den blir =)
Längtar tills den kommer iaf, för jag borde inte få tillbaka min gamla dator *funderar*

Nästa vecka ska jag förmodligen börja med mina nya tabletter åxå. Har iaf ett möte med nya doktorn nästa tisdag så får jag väl se vad han säger. Sen ska jag till min vanliga doktor på onsdag denna vecka. Sen ska jag till psyk men den tiden har jag slarvat bort eller om jag aldrig fick nån ny tid. Mycket läkarbesök blir det iaf.
Nu sitter vi och kollar på Mean Girls. Perfekt film för mej som gillar bitchiga tjej filmer =)
Syns kanske senare.
Kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: