Jag lyckades!!

2008-08-27 / 00:30:58
Jag lyckades med att få döpa mina länkar som jag vill. Hur teknisk som hellst =)
Hoppas ni gillade tvättjörnen lika myckt som maj. Jag tyckrw ju bara arr swb´n va såå söt ocg skulle icke tacka nej tikk en liten tvättis =)
Hur som hellst är jag glad över detta och slipper sätta in en hel länk. Räcker ju mer arr klicka på ordet nu =)
Johan snarkar som satan här breve mej, ingen aning om hur jag ska kunna somna till det oväsendet.
Till möran ska jag till doktorn och brata lite och förmodligen ta lite tester. HATAR sprutor.
Sen till andra doktorn veckan efter det. Hoppas jag får mina nya tabletter då så jag kan börja ta dom och se hur skillnaden blir och hur jag kommer att må.
Va bara till hästarna en snabbis idag, hade en sån nedrans mensverk så jag fick panukattackar. sånt har jag inte haft swn jag satt i staven. Men nu ska jag nog snart ta ut stav helvetet, den har vaea cart till besvär tycker hag. Har inte haft såhär ont tidigare och har tyo blöddrat hela sommaren. Och vakul är det då.
Nu har de vaer lugnt några veckor på den fronten, ända tills idag. Andra som har stav blöddrar ingenting. Jag blöddrar hela tiden och det suger. Så bort de ska den
Nå annat har jag inte planerat under morgondagen.
Bara telefontild med veterinären så jag får svar å¨Pimpens prover. Får väl se om det är nått som smittar eller inte.
Hästarna va iaf nöjda över att ha mej där även om de bara blev en kortis. Mina små grisar.♥ Ska komma igång ordentligt med dom nu. Hoppas bara att dom nya tabletterna sätter stopp för det. Vill ut i skog och mark och bara vara ett med hästen. Älskar ju mins pojkst då myckrt. Och som de ser ut s¨kommer jag nog ha några som ridsällskap. kilkil!!!
Nu borde jag försöka sova. Lätt när man hsr ett kärnkrsft breve sej *fniff* Älskar hom´nom massa iaf hur myckrt hsn än snsrksr, min lills tönt.
Natti natti och glöm inte att rösta, SNÄLLA!
Kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: