Har långtråkigt...

2008-08-06 / 14:12:14
Hejsan!
sitter här och spelar lite på king.com
Har ganska så took tråkigt. Lyssnar på lite musik. Helt drygt att va hemma själv på dagarna nu när Johan börjat jobba igen, finns inget att göra. Och även om de gjorde de hade jag inte haft nån lust och årk till att göra det =/
Har iaf fixat till inne i degusarnas bur och ställt ut dom i köket så dom får se ut genom fönstret där lite.
Givetvis så fick jag en rymling förut när jag skulle byta bur till dom så jag fick jaga runt på Diva inne i det välfyllda kontoret. Hon hade säkert jätte kul när jag kröp runt på golvet och hon kutade från gömställe till gömställe. Sist va de ju Snobben som kom lös. Men de är väl bra för dom att få kuta runt lite.
Dom har börjat bädda inne i buren väldigt nu, men tycker inte att de borde vara dax för ungar än =o
Dom börjar bli hyffsat tama nu iaf. Man kan lätt ta upp dom i famnen och dom sitter där rätt lugnt iaf.
Mamma skulle komma hit en sväng sen så jag får lite sällskap, men hon är ju såå dryg så hon kommer ju aldrig.
Inatt kikade jag på Gridiron gang. Jätte bra verklighets baserad film om ganster ungdommar som bor på ungdomsanstalt.
Nu skaj ag se om jag kan vinna lite mer juveler =)
Kram
Kommentarer!
Postat av: Mona

Tack, du får komma över på en kopp te någon gång :)

Kram

Kommenterat - 2008-08-06 / 15:31:20  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: