Gino, My Black Pearl..

2008-08-11 / 15:42:01

Har precis kommit hem från stallet.
Mamma va med och hjälpte mej lite så jag passade på att ta mej en tur på Gino. De va UNDERBART!! Visst de regnade lite men va gör väl det när man får sitte på en jätte pigg och busig frieser hingst som vrålar och skuttar runt som en cirkushäst =)
Blev inte en så lång tur men en liten kort galopp för en backe och lite småjogg hann vi med iaf.
Blev massa pyssel med honom i stallet och massa gos.
vet inte vad som hänt med honom men han har blivt värsta kelgrisen som man bara kan stå å snosa med. hur go som hellst.
Tyvärr blir han inge bättre med eksemet så manen ser ju förskräcklig ut. Men hoppas de går att få ordning på den under vintern.
Bilden är inte nytagen som ni kanske förstår på snön =)
Här kommer lite fler bilder tagna på samma tillfälle.

Visst är han vacker min svarta pärla


Vill verkligen få igång den här grabben nu så han får lite muskler igen.
Han verkar ju onekligen possitiv till att komma ut och arbeta iaf. Hoppas att den energin håller i sej. Han har ju haft en tendens till att va lite slö tidigare. Men han va allt annat än en filbunke idag *kul kul*
Får se om jag orkar få in alla nya bilder jag har i kameran under kvällen.
Är mest bilder på hundarna och katterna =)
Syns senare!
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: