Fortfarande ingen egen dator =(

2008-08-18 / 18:47:49
Försöker att rädda min dator men de ser grymt mörkt ut. Händer ingenting med den.
Så idag har jag vart in och pratat med dom jag köpte den av och imorgon lämnas min ögonsten in för gott. Kommer att få en skaffa en ny dator som försäkringen kommer täcka största delen av, men de kommer att ta ett tag innan jag kommer att få den. Tar runt två veckor att dömma ut min dator och sen fanns inte datorn jag ska ha i lager så då tar de lite tid att få hem den åxå =(
Kommer iaf kunna kika in här med denna datorn så helt borta kommer jag inte att vara. Tråkigt att de blev som de blev med min dator, men men jag får ju en ny till slut iaf.

jag och mamma va in till stan idag, så jag hade lite sällskap iaf. När vi vart in på Expert så traskade vi runt lite på köpcentret och mamma köpte ett nytt läppglans till mej och en ny jätte sött BH med troser till. Då kändes allt lite bättre iaf.
Kommer väl inte bli så mycket bilder å så visade nu på ett tag då jag inte har några i denna datorn och vill inte proppa i Johans dator med massa grejer. Men då har jag ju extra mycket att visa sen när allt är klart iaf.

Kommer nog inte va så mycket på msn nu på ett tag, men mobilen är ju alltid med iaf.
Ha de gott.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: