Ensam framför tvn

2008-08-14 / 23:36:13
Goder afton.
Här sitter jag helt ensam framför tvn. Älsklingen har gått in och laggt sej. Första gången som vi inte lägger oss samtidigt.
Men så va de ju en rätt rolig film på tv som jag gärna ville se klart och han va jätte trött. Men snart är de helg och vi får spendera lite mer tid tillsammans ♥
Saknar honom helt sjukt mycket på dagarna när han jobbar *suck* Lycklig över all tid jag får vara med honom.

Nu sitter jag och kikar på Hot chick som går på 5an.
Har sett den nån gång innan, men jag tycker att den är riktigt rolig så den är värd att se igen.
Den handlar om ett gäng kanske inte allt för trevliga tjejer. En av dom baldrottningen som får smaka lite på sin egen medicin när hon lyckas snatta till sej ett par örhängen som hon borde ha låtit bli. En morgon vaknar hon upp som kille och hela hennes perfekta värld ändras. Tjejer, tänk er själva att vakna som kille en morgon. Va mycket man skulle va tvungen att pröva *ASG*

En bild från filmen. Visst ser den rolig ut =)


Är inne där piraterna parkerar och letar lite nya filmer. Bla Mean girls. åxå en såndär rolig bitchy girls film =) Gillar sånna.
Sen har jag äntligen hittat narnia 2. Men får se hur bra den är att se på.

Hundarna har inte vart nå dåliga alls av vaccinet. Tur de. Blev ju rädd sist jue. Men älsklingen va med och stöttade både mej och hundarna =)
Men Harry visade en ny skum tendens på att han har skum läggning. Har ju vart lite si å så med det där att man va säker på att de va brudar han ville ha. Men nu när Julia löpt har man väl iaf fått lite hopp. Ända tills för 10 min sedan när han vill sätta på Bäbis. Visst att han är en liten gay hund kan jag väl leva med. Men att gå på flickor av helt annan art?? Njaa, där går nog gränsen. Men men, älskar lilla Harry vad han än väljer att bli *asg*
Det är alltså mi nhund de snackas om nu inte mitt ofödda barn =)
Nu ska jag se färdigt filmen, sen gå in och krypa ner under täcket med min Prins.
Sov så gott!
Kram
Kommentarer!
Postat av: Mona

jag kikade också på den filmen igår kväll :)

Kommenterat - 2008-08-15 / 11:29:23  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: