Cyklat med Småhundarna 1a gången

2008-08-15 / 12:48:24
Så, då har man vart ute och riskerat livet då =) För första gången har jag vart ute och cyklat med Pim och Harry. Kanske borde provat med en i tagen, men de är ju ingen sport så jag tog båda. Gick väl bättre än jag förväntat, men de är mycket att träna på. Men för en gångs skull på länge är dom trötta och la sej direkt och sov =)
Blev bara en kortare nybörjartur bort längst cykelbanan till kaninuthyrningen. Harry va väl den som skötte sej bäst, Pim har ju en tendens till att dra rätt mycket i kopplet. Så ska träna lite extra med honom ensam när lukas är hemma och kan va sällskap åt Harry. Lukas behöver ju onekligen åxå tränas sen =)
Såhär bra gick de inte =)

Mamma kommer snart hit och ska måla, funderar på att åka till stallet då så jag har hundvakt och slipper ha med dom om jag ska rida nånting.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: