Bilutställning i kil

2008-08-14 / 12:49:23
Igår va vi i kil på bilutställning. Johan hade med båda sina bilar. Vet inte riktigt om han ställde ut eller om bilarna bar stod där =)
Hade väl iaf lite tur med vädret även om de regnade lite då å då.
Jag haltade runt, men de gick rätt bra ändå.
När utställningen va klar fick jag äran att köra audin, och om jag hade vart johan hade inte jag låtit mej köra den *fniss*
Sen åkte vi och hämtade hundarna och begav oss hem.
Blev en film i soffan först. En rolig komedi som jag inte sett tidigare. Bubbelman tror jag att den hette. Va riktigt rolig. Annars tycker jag mest att de är sånt man sett som går på tv.
När vi gick in till sängen kolade jag på en lite mer sorglig komedi. One last wisch tror jag den hette. Om en ung kille som drabbats av canser och fick en sista önksan. Hans önskan blev att få spendera en helg med en supermodell.
Kan ju inte berätta slutet, men man förstod ju istort sett hela filmen vad som skulle hända.
Idag ska Pim och Harry vaccineras. Lite spänd över detta för sist Pim blev vaccinerad fick han nån form av reaktion och höll på att stryka med =( De skulle jag alfrig palla.
Han fick hög feber och svullnade upp över hela ryggen. Som tur va hann vi in till veterinären så han fick nån form av "motgift"
Men även om han va jätte dålig så va han såhär söt♥

Drömde i natt att Lukas dog. Hur hemskt som hellst, för när jag vaknade va han inte här. Kände väldig panik innan jag kom på att han är ju hemma hos mamma. De är verkligen de värsta med att ha djur. För chansen att dom lever längre än en själv är såå liten.

Är lite bättre i benet idag, även om de fortfarande gör grymt ont. Är lite mer stelt idag. men har inte blivit nå mer blå iaf, Konstigt med tsnke på den smällen som det blev.
Har vart uppe före 12 i två dagar nu, rekord på länge de. Annars ligger jag ju å trynar till lunch och går då upp och äter frukost.
Ska försöka att vända på min dygnsrytm lite sakta såjag kanske blir lite tröttare på kvällarna.
Saknar min Prins massa, han är på jobbet och sliter han. Å så är de jätte länge kvar tills han slutar. Vill att han ska komma hem och mysa med mej och se på film i det usla vädret.
Återkommer nog senare.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: