Bilutställning i grums

2008-08-23 / 12:51:18
Hejsan hoppsan!
Sitter här vid matbordet och har nyss ätit frukost.
Dagen är planerad så att vi ska på Carlstad car någonting i grums idag. Bilutställning på dagen och sedan blir det lite kryssning i stan (för inte kan dom väl mena att kryssningen ska va i grums)
Innan detta så ska man göra sej vacker, åka till Kil med Piff och Puff, åka in till stallet och sedan möta alla andra från KDR på nån parkering i stan.
Vet inte om jag egentligen borde lägga på ett kol, men älsklingen har inte börjat se stressad ut än iaf =)
Pimpen är mycket bättre i benet idag. Verkar inte vara nå öm alls och han har börjat busa med Harry igen. Igår blev han ju bara grinig när Harry ville leka.
Han har inte rasslat sej i halsen något mer heller och första tabletten fick vi ner helt utan problem. Han är så duktig min lilla Pimp ♥
Skulle ha sett en film innan vi la oss igår, men de blev en natt promenad med hundarna, satt på filmen sen slocknade jag =) Har ju vart så himla trött när jag inte fått sova utan mina sömnisar. Men nu har jag ju dom igen =)
Nu ska jag försöka göra mej lite vacker =)
Kram
Kommentarer!
Postat av: Mona

Hej hej! hade ni det trevligt ute igår?

kram

Kommenterat - 2008-08-24 / 13:05:01  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: