Bidde inge KDR race för oss. Fler tradera bud =)

2008-08-31 / 18:23:27
Hallo
Idag har vi haft en riktig slappar dag och inte gjort ett skvatt.
Skulle ju vart in till flygfältet med bilen, men vädret va så tråkigt så älsklingen beslöt att vi skippade det.
Så vi låg i sängen och drog oss ett bra tag och satt där med en varsin dator i knät (mysigt va?) =)
Tills vi beslutade oss för att dra oss till hästarna. I stallet va de inte så mycket å göra så vi tog oss en promenad med hundarna på fältet. Mycket energi i dom som fick sprudla ut lite.
Sen åkte vi och handlade lite mat och så inför kvällen. Kommer att bli innegrillad fläskfilé =) Taskigt att vädret är så kasst så vi fortfarande inte fått inviga nya grillen.
Nu har vi slängt oss i en varsin fåtölj och väntar väl på att se vem som tar beslutet att börja med maten *fniss*
Va lite filmer att välja på på tv i kväll så vi har som planer att ta en myskväll.
Snart är det tisdag och jag ska till min nya läkare. Tror de va hela utredar gänget som skulle vara med på mötet. Får väl se vad dom kommer fram till.
Jag har fortfarande ledande budet på korsetten =)
har även lagt bud på en jätte söt men kort kjol men har inte bestämmt om jag ska fortsätta buda på den. Vet inte om den kanske blir för kort. Men fin va den iaf.
Har äve nlagt bud på ett antiskall halsband. Trött på Harrys skällande på grannen.
Såhär ser kjolen ut, är den för kort? Är det något man kan ha användning för eller komemr man inte kunna röra sej i den utan att visa baken? eller är det bara något man har på sej inne i sängkammaren *fniss*
Överdelen följer åxå med.

Lite sött/sexigt va de iaf tycker jag.
Tror de får bli jag som tar laga mat beslutet =)
Syns säker senare

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: