Även hundbilder denna kväll =)

2008-08-29 / 21:55:05
Trots att hundarna vart ganska så billiga idag så fick dom va med på lite bilder.
Harry va ju så grymt söt med hängöron så jag va ju bara tvungen att plåta honom. Visst ser han ut som en mini dobbis när öronen är så ♥
Pimpen har världens största öron och Lukas behöver klippas.
Men visst är dom söta fast dom vart olydiga =)
Dom små bilderna är som vanligt klickbara











Visst är dom söta min pojkar.
Även om både Pimpen och Harry är dvärgpinscher så är dom så himla olika. Inte bara färgen nu då utan hållningen, personligheten, psyket ja allt. Dom är verkligen inte lika på något sätt. Det enda dom har gemensamt är väl att dom älskar matte båda två *fniss*

Har ganska mycket mer bilder som legat i kameran ett tag. Men lägger ut dom nån annan dag för de går så segt nu när jag och Johan har två datorer igång och jag parkerar filmer.
Bättre att ta de när de går fortare för de va rätt många bilder.
Bla bilderna på UFO täcken på hästarna som jag fortfarande inte lyckats få in här =)
Nu ska jag fortsätta kika på Röd drake på 3an. Tror de va så att de va tvåan i Hannibal Lecter filmerna eller nått.
Ha en fortsatt bra kväll.
Kram


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: