Aj aj, ont ont =(

2008-08-13 / 15:52:23
Satan i gatan va ont de gör i benet, mest i knät och vristen.
Men men, hoppas att de snart är över.
Ska strax åka in till kil på bilutställning, blir väl inte allt för mycket traskande för min del antar jag.
Vädret är ju inte de bästa heller så de kommer nog vara ganska så lerigt och kladdigt. Då stuper jag väl å tvinnar till andra benet åxå =/
Sen i kväll blir de till att vila benet så jag kan komma upp på hästryggen i morgon igen. Blev ju rätt hård ridning idag så grabbarna måste nog ut och skritta av sej lite så dom inte blir allt för stela. Jumjum börjar ju bli en gammal man, så han blir stel jätte lätt. Eller ja, han är ständigt stel men blir värre när han gått och sen får vila.
Äta-byta om- sätta sej i kilen- tuffa iväg
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: